Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Sunday, March 8, 2009

tolong saya!

aku sedang melarikan diri dari seseorang..
oleh kerana aku ini merupakan insan yang tidak pandai nak marah orang, aku dah jadi macam tak betul je..
kawan-kawan, thanks sebab tolong aku bagi pelbagai alasan untuk menjauhi 'dia'..
arghhhh tapi bak kata wani, "menyerah diri je lah" NEVER!
kenapa mesti aku????

5 comments:

sWiss chEese said...

harap tabah menghadapi 'die' nant =)

kEyRa said...

ape cite.ape cite..
sapekah?
nak tau....

jieha said...

hahaha rahsia la..
nti ym aku bagitau k shakira!
kalu nak jumpa ko, ntah zaman bila la..
tapi aku memang terbeban gila dengan si dia..
kawan aku seronok gelakkan
hampeh tol..

Anonymous said...

xtau nak komen ape...haha ni dah kire komen kan jiha..

jieha said...

to acap: komen sgt2 tu.. haha