Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Sunday, June 7, 2009

chaiyok jiha!

esok kerja!!
aku hampir2 terlupa..seronok sangat duk rumah
main dengan arnab2 yang comel...
baru je tadi aku macam 'eh esok kerja ke?'
tak pe jiha...3 minggu je lagi...
chaiyok2!!

esok tak dapat jumpa dia..
minggu depan baru dapat jumpa..
rindu nak tengok muka dia..
dia potongkan buah mangga utk aku haritu sebab aku geli tengok kumbang keluar dari buah
hehe
dia kritik air nescafe yang aku buat
aku tak kisah..
dia tengokkan aku naik motor..
berdebar lak rasa hehe...
dia hisap rokok..
aku tau walaupun sedaya upaya dia sorokkan..
dia..dia...dia..
aku masih cuba utk kenal hati budi dia..
cinta? rasanya belum lagi..
bukan senang nak cintakn orang...

oh ok..
waktu untuk tidur!
esok kerja!!!

3 comments:

sHaRk~kEyRa said...

hey2.
focus pratikal 2.
amboi-amboiiii..
hehe.

tunjuk la gmba gee comel bersame arnab comel.. =P

jieha said...

camera xde pd aku skg..
next week aku tunjuk gmbr arnab2 aku eh..

nti jgn lupe blikn aku pape k kt beijing tu hehe

waniey_sakura said...

amboi.. spe die 2?
hehe