Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Monday, June 15, 2009

pemanduan berhemah yang patut dicontohi

apa perasaan u all bila nak drive balik rumah yang jauhnya 1 jam perjalanan dari tempat kerja dengan minyak yang tinggal sipi2 je..then selongkar purse cari duit jumpa cuma RM3 sahaja!!

adoi memang tahap bawa kereta dengan speed yang sangat lemah lembut-ayu-jalan terkedek2-sopan santun padahal dalam kereta menggelepur kepanasan terpaksa tutup air-cond *semata-mata nak jimat minyak* buka cermin tingkap mengharapkan angin akan tiup membelai2 padahal cuaca petang kan memang panas...sabar jiha..sabar...

walaupun ada sorang staf tumpang kereta aku, tapi takkan aku nak tebalkan muka pinjam duit untuk top up petrol lak kan...dia dah tolong bayarkan duit tol pun dah cukup bersyukur lah...malu wehhh nak minta duit..muka aku ni tak cukup tebal lagi dengan make up bagai.. setakat compact powder, lipstick je lah yang aku sempat tenyeh kat muka after solat asar tadi..

Alhamdulillah aku sempat sampai rumah..yang penting today aku dah jadi seorang driver yang sangat berhemah.. kat highway pun boleh bawa dengan sangat lah macam itik balik petang..erk? ada kena mengena ke? takpelah itik pun itik lah...hehe

1 comment:

nishacutie said...

bagus2..sama2 kt jd pemandu yg berhemah :)