Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Saturday, July 11, 2009

semester 5

now i m in senior year..yeah..bak kata Dr Suhaimi, bangga lah sikit sebut senior year..jangan sebut third year..hehe betul2..

i m taking environmental biotechnology as my module in this final year..but then rasa cam 'eh betul ke pilihan ni?' asyik belajar sal alam sekitar je..macam dah tukar faculty lak..bila pergi library rasa rindu je tengok buku pasal fermentation, DNA recombinant, Gene bank etc..

SEM 5 ni jadual sangat lah lepak..

SEM 5 ni banyak kelas sehari sejam or 2 jam je

SEM 5 ni boleh buat i jadi mati kutu duduk bilik tak tahu nak buat apa

SEM 5 ni i rancang nak buat bisnes jahit manik..sempena dah nak dekat raya kan..

SEM 5 ni i nak mula berjimat..ecececeh...eh tak memang i serius nak berjimat

SEM 5 ni nak belajar memperbaiki diri, nak naikkan CGPA..insyaAllah

live life to the fullest!

2 comments:

shah_ariel said...

wah good for sem 5..

ak punye sentiasa pack je..sedey..

shah_ariel said...
This comment has been removed by the author.