Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Tuesday, January 12, 2010

Ini kisah aku. Kalau kau percaya lah hehehe

eksperesi muka kita tak dapat menipu apa yang kita rasa. kalau kita nak bohong tapi orang senang je tahu kita memang tak jujur bila tengok muka kita. sama gak bila kita tengah sedih, kita senyum selebar mana pun, orang tetap tahu kita tak ikhlas senyum. kalau kita kecil hati dengan seseorang, kita nak pandang muka dia pun rasa tak sanggup.

ok fine! kau menang. kau seronok tengok aku jatuh.. kau seronok tengok aku tak sehebat kau. kau seronok bila kau ada apa yang aku tak ada. tapi sekurang2nya aku puas hati dengan apa yang aku ada. walau adakala aku kecewa, aku tahu itu yang terbaik untuk aku. aku belajar jadi orang yang tahu bersyukur bila aku dalam kesusahan.

oh ye, jika kita berbuat baik pada orang, jangan sesekali harapkan balasan. walau dalam persahabatan, konsep memberi dan menerima itu penting, tapi cukuplah kita memberi dengan seikhlas hati.

Kau tersenyum kepuasan bila aku jatuh tersungkur. Kau bangga bila kau berjaya musnahkan senyuman aku.

No comments: