Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Friday, May 21, 2010

saya pun boleh jadi majikan kamu

bila duduk rumah sorang2, mesti ada je bunyi2 yang pelik kita boleh dengar..
tak tahu lah kalau orang penakut je yang boleh terdengar -_-"
semua benda boleh dijadikan penyebab untuk saya dapat sakit jantung!!

saya nak masuk toilet, tapi terkejut tengok lampu toilet bernyala and pintu dalam keadaan tertutup rapat
macam nak gugur jantung..
saya lari keluar bilik senyap2. taknak tinggalkan bunyi tapak kaki. setapak demi tapak cermat je..
dah jadi tak keruan..sikit2 toleh kanan, toleh kiri pastu cepat2 pandang belakang
lepas tu cuba untuk tenangkan diri..fikir apa yang patut dibuat
last2 teringat tadi pagi keluar toilet cepat2 sebab dah subuh gajah sampai terlupa tutup lampu toilet =__='

kang dah rasa macam memperbodohkan diri. huh!

bila dengar bunyi pelik2 terus lari pergi rumah tok. tak pasal2 tok temankan balik rumah. then call mama tanya bila nak balik..sangat lah penakut -__-'

nampaknya saya kena buka peluang kerja untuk sesiapa yang berminat menjadi bodyguard =p

1 comment:

Azie said...

aku bleh jd bodyguard ko.. gaji kira degree lah, ahaha..