Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Friday, December 19, 2008

cacat or unik?

ekceli ms kt matriks br aku sedar y diri aku ni byk y pelik smpai my youngest bro ckp aku ni cacat! but well, aku pertahankn diri la kan..ckp aku ni 'unik' haha~
ok..ni antra mende2 y wat aku rase cam pelik pd diri aku..
  1. kaki aku akn seperti tgn tengah menggenggam bile aku tido..paham ke? means jari2 kaki aku bukan dlm keadaan lurus sprti biasa..ni mama y prasan ms aku tgh tido..die cuak semacam takut aku terkenan ape ntah ms mngandungkn aku. tp bile aku cube buat kaki cam tu aku akn rase skt..tp nape ms tido ok je?
  2. ms kt matrix tgh study dgn rumate, aku ckp la "isk mate kiri aku da ngantuk la"..tetibe sumer pandang aku semacam..diorg pelik pehal bleh ngantuk sebelah mate je..seriously aku ingt kn normal..rupe2nye aku je ke y camtu? diorg sumer x caye smpailah sorg rumate aku tu (shak) die tnampak mate sbelah aku cam berat semacam..serious i tell u, mmg kalu aku tgh ngntk sbelah mate, mate tu akn ssh utk dbuka!
  3. tangan kanan n kiri aku x lurus! aku x sedar pon..ni rumate aku kt mtrik ni la y tkejut tgk tgn aku..diorg ckp cam aku ni xder tulang hehe
  4. kaki aku sentiasa sejuk y cam tahap beku wpun cuaca tgh panas bpeluh peluh.. mama ckp aku ni cam cold blooded! tidakkkk!!!!
  5. kt badan aku kdg2 ade vibration cam kt lengan, perut, peha n mcm2 la..bl ade vibration ni aku akn tau la y aku akn makin chubby or makin kurus..aku x tipu! aku assume lemak aku y tgh vibrate..hehe~ n aku ingt kan normal..tp bile aku ckp kt rumate aku ms mtrik "alamak..vibrate lg tgn aku..nk gemuk r ni.." diorg tkejut lg! tp mmg btul tau!
  6. bhgn kiri badan aku allergic semacam! bile aku pkai cincin emas kt bhgn kiri, nti teruk la ruam wpun br pkai sekejap..tp kt kanan ok je! dlu ms kecik2 g tindik telinga..telinga kanan aku ok je..tp belah kiri smpai bnanah..tp bkn sbb tindik la..ms tu pkai earings emas.. aku ni mmg xleh pkai emas tulen r..emas celup pun x bleh..kawin nti nk pkai ape? xkan nk pkai besi kot haha~
  7. kalu aku kene gigit nyamuk, bekas nye cam kene sengat tebuan! abah tkejut tgk bekas kene gigit nyamuk..die tanye aku ''ni knape?" bl aku ckp gigit nyamuk, die x caye!
sesape y ade jwpn utk mende pelik2 kt aku ni, inform k! mn la tau ade org y sokong aku ckp mende ni normal hehe..

2 comments:

shakirah samsudin said...

gee..
ko mmg pelik dr segi fizikal la.
haha~
plg ak xley lpe.
psl tgn ko 2.
ish.seram ak tgk dlu.
hahaha..

Najihah As'ari said...

cezzz
tp ekceli bukan aku sorg je cmtu tau
if x silap aku, marsha AF pun same gak tgn cam aku
haha~