Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Saturday, January 24, 2009

bisnes dodol n tudung

smlm smpai umah kul 5 ptg..arini bjaya bgn awal..(aku jarang bgn awal kt umah)huhu... oh ye, oleh kerana sem 4 ni ambik asas keusahawanan, so aku kne r wat bisnes (mmg sgt dtunggu2)..sronok ekceli wat bisnes ni..dlm group aku, de 10 org..aku jd s/u II...cam bese r muke aku ni mmg asyik kene jd s/u....so skg aku kne wat borang tempahan..eh lupe lak bgtau aku wat bisnes ape.. mule2 kitorg nk jual fishball,sosej sumer tu..tp bile pikir balek, kitorg decide jual dodol(khas dr melaka) n tudung (khas dr kelantan)..mule2 aku ingtkan dodol ssh nk laku..tp br 1st week jual, da byk dpt tempahan..dodol ni ade 5 perisa..
.strawberry.pandan.mangga.durian.original.
sedap gle r..dlu aku pandang sebelah mate je dodol2 ni..tp bile aku rase dodol melaka ni, tros cam aku nak bantai makan sumer stock dodol haha...aku de gak bwk blk 1kilo dodol..suro adek2 aku rase r kan...
tudung lak,de mcm2 jenis..
ade tudung keretapi, manjalara, sulam tangan, n ntah ape lg..(x ingt) insyaAllah bisnes akn laku.. dah r aku ni mmg gile bisnes..so aku akn gunakn peluang ni utk kutip pengalaman byk2..

arghhhh x best la cuti kl ni..kene ngadap buku je..dah r nti aku g gunung brinchang..blk je dr gunung brinchang, tros esoknye ade test bahasa arab..pastu test instument n ferment..gile tol r.. dah r exam week tu stiap mlm de rehearsal dinner kolej..mmg xde ms nk study kecuali time cuti ni..sedeh tol..baju dinner pun aku xde lagi...org laen sumer dah ade. nk x nk, cuti ni gak aku kene g beli..

No comments: