Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Saturday, January 24, 2009

kasut

sem lepas aku byk abeskn duit beli high heels..mcm2 jenis aku ade..tp de 1 tu aku minat sgt tp xdpt beli..kasut tu kaler merah kt nose mid valley..ms tu xnk beli sbb harga die rm110..so aku ingt nk beli ms tgh sale..bile aku pegi lg, kaler merah tu da xder..tinggal hitam dgn white je..geram gle!! kat nose alamanda lak xde kasut tu..sedeh tu x yah ckp r..asyik tbayang je...tp sem ni aku da xnk beli kasut lg..kalu tdesak je br beli..sbb nye? aku kene bjimat utk praktikal nti.. tp aku ingt nk kumpul beg byk2..camne ni?

1 masalah aku kalu g shopping, aku ni sgt cerewet! nk pilih punye la lame..sp y temankn aku tpaksa la jd mangsa aku..'y ni ok x?'..'lawa tp cam pelik je,bleh ke kalu aku beli?'...'which one ssuai dgn aku?'...'lawa ke?cam serabut je..' huhu cian kwn2 aku..

kalu bli sport shoes lg trok..bukan cerewet..tp xder size! aku mmg plg x ske bli sport shoes..dlu aku penah g dgn adek (adik bongsu aku)..mmg susah gle r nk dpt size..aku size 4..smpai adek aku da penat gle time tu + geram..die tetibe muncul bwk 1 kasut.."kakak pkai la kasut ni" haha hampeh btol la dak kecik ni..ade ke ptt die bg kasut kanak2! aritu lak aku g mines nk bli kst khas utk naek gunung..org kedai tu tunjukkn la mn y ssuai utk naek gunung..isk x lawa lgsg! nmpk sgt ganaz ok...aku tanye la kt org tu kasut y aku bkenan..die ckp "mn la bole pkai kst cmtu kt gunung..licin ni.." pasrah je la..so aku setuju je la dgn kasut y die pilih.. aku pun duk lepak2 tgu die msk stor cr size...bl die kuar, die kate xde size la..size 5 ade r..aku pun try r size5 tu..besar gile! size 4 pun aku pkai longgar lg r size 5.. pastu die suro aku pilih kst laen lak..tp ttp xde size.. last2 aku da penat, aku ckp "cr la kst mn2 pun..x kesah la lawa ke x, y ptg size 4" haha kak su y temankn aku pon gelak je la keje die..lame gak r org tu dlm stor..nk kene layan customer cam aku ni kene sabar je la.. finally dpt gak aku kst size 4..nasib baek lawa..die ckp kst tu ssuai gak utk gunung tp agak bahaya gak r...xpela..

No comments: