Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Wednesday, February 25, 2009

nk ice blended!!

aku tgh boring gile ni..td baru je letak sample dlm desiccator..so kne tgu 10min.. x suke mnunggu..hehe ade ke org ske tunggu?
japg kul 5 de klas mgm3180..ingat nk ponteng..tp tetibe tekak cam nk minum ice blended
ice blended kt dkap tu sedap..so da alang2 dekat dgn klas, kene r gi.. xpe, next week r br ponteng.. x penah ponteng lg..so ade 8 jam lg y bguna utk aku ponteng sesuke hati haha!
ponteng mgm3180 ni ari rabu je la..selasa cam sayang je nk ponteng sbb ....... hehe~

oh ye, aku ni cam tgh dlm dilema..sgt2 dlm dilema.. ntah r..
tp aku x de cite kt sesape pun lg..tgk r kalu aku cam xleh nk handle sndiri prob ni, aku akn cite kt sesape..
serius aku x penah de prob cmni seumur hidup aku..
n aku sebolehnye xnak nangis..sbb da lame gile aku x nangis so kalu bleh nk maintain hepi je.. hehe~
kali terakhir aku nangis ms bace novel 'andai itu takdirnya' dr buku prima... mmg menangis abes r... cam ade kisah aku gak r dlm novel tu..tp da lame gak r bace novel tu..

aku xtau nape aku cam xnak lalui ari jumaat ni..aku xnak lalui bday aku kali ni..
bukan sbb aku takut makin tua eh.. aku sndiri xtau ape sbbnye..
cam takut nk lalui..
ntahla..
biar masa menentukan..

No comments: