Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Monday, April 6, 2009

hati lelaki versus hati perempuan

hahaha~ tajuk entri tak boleh blah.. sebenarnya aku pelik sangat dengan lelaki yang kaki perempuan ini. dulu aku tak ada lah nak ambil kisah dengan benda macam ini. tapi aku mula berfikir bila aku jumpa dengan species yang tak kisah pasal perasaan orang lain ni. terang-terang dia kaki perempuan! senang cakap playboy lah.. masa awal2 kenal dia ni, aku tertarik gak dengan muka dia yang boleh la dikategorikan sebagai cute walaupun badan agak keping hehe (sesuka hati kutuk orang). tapi bila dah agak lama kenal dia, aku mula nampak perangai dia ni. dia tak kisah pun perempuan ni jenis macam mana, semua dia nak belasah main kan perasaan orang. kalau nak berkawan, tak kisah lah. tapi janganlah layan macam perempuan tu sangat istimewa pada dia. dengan cara dia layan orang, boleh buat perempuan tu perasan yang diri dia sangat istimewa pada lelaki yang entah apa2 ini. nasib lah aku bukan mangsa dia.. aku pun tak ingin buat die perasan yang dia kononnya lelaki hebat! aku tahu dia akan berubah satu hari nanti. bila dia dah jumpa true love, dia pasti berubah jadi sangat setia. (agaknya lah..kalau ikut dalam novel, selalunya macam tu lah) perempuan selalunya senang cair kalau lelaki dah mula manjakan dia.. putus cinta bukan perkara mudah. bukan senang2 nak lupakan macam tu je. setahun pun belum tentu kering air mata. iman yang kuat je boleh buat kita lebih tabah. aku doakan semoga that guy akan berubah secepat mungkin sebelum lebih ramai lagi mangsa playboy dia tu. tak faham aku apa motif dia buat perempuan macam tu. puas? seronok? bangga? pada aku dia macam perbodohkan diri sendiri sebab tak jujur dalam hidup. biarlah.. setiap perbuatan pasti ada balasan. just tunggu dan lihat. mungkin satu hari nanti dia yang akan melutut pada perempuan. pada lelaki di luar sana, fikirlah banyak kali sebelum mainkan perasaan orang..

7 comments:

waniey said...

weh, ak cm tau jer spe yg ko mksudkn 2..
hehehe...

Najihah As'ari said...

hahaha senyap2 sudey...
nanti sabtu aku nk amik gmbr die r

azie said...

ala alaa..jgn sdey ea..
kumbang bkn sekor..lalala~

Najihah As'ari said...

mn ade aku sedey
aku bkn tgila gilakan die r
tkejut je tgk prangai die cmtu

naiem_baek said...

ooo...
pk cik tue ke?
tau.. tau..
kuang... kuang...
tgk mke pon tau...

Najihah As'ari said...

tgk muke pun tau?
aku ingt die pendiam

anak abah said...

hehe..me kwn mizah..
tgh blog hopping..
btw,i'd be in one of the girls situation,tp bkn ngn jejake yg u meant la..hihi
i hope he'll realise wht he'd been doing..siyes...sgt skit..
but trust me,when he IS THE ONE WHOM BEING LEFT by girl,die akn buat cm girl tu maenkn die instead of die sedar his fault..

ops sorry..panjang suda..
=]
keep on blogging girl!