Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Monday, April 6, 2009

kesihatan terganggu

tidak ada apa yang nak disampaikan. melainkan rasa diri ini mempunyai antibodi yang sangat lemah. rasanya baru 2 minggu lepas sembuh dari demam yang dahsyat. now aku dah rasa semacam je badan ni. semalam batuk2. hari ini dah start sakit tekak, badan pun dah mula panas. nasib ada adik yang bermurah hati bagi aku makan panadol. hehehe.. risau gak demam waktu macam ni. final exam start 17 hb. harap2 tak melarat lah demam ni. tak sanggup aku nak study dalam keadaan badan lemah tak bermaya.
aku tak sure lagi nak balik campus bila. esok atau rabu. tiket bas tak beli lagi ni. selamba je..haha~ maaf la Dr Mohani sebab ponteng kelas Dr esok petang. kalau sampai kolej awal pun, rasanya aku tak rajin nak pergi kelas. memang awal2 dah niat taknak pergi..

4 comments:

Anonymous said...

eh get well soon dear :D
jgn lupa tk med regularly. makan smpai habis, or not pg peluh kan diri. iAllah ok.

Najihah As'ari said...

bie: thanks bg nasihat berguna tu..

shakirah samsudin said...

btul3.kasi peluh..
bukan tido.
gee ni bkn ley caye.
wekk =P

Najihah As'ari said...

hakhakhak
siut la ko shak
arini aku da nk blk upm
sedeh tol..