Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Sunday, May 3, 2009

aku sayang diri aku

ym dengan azie just now. aku introduce kan 1 blog ni kat dia.
azie : blog sape ni?
jiha : kwn h.... tu
azie : owww
jiha : baca lah..best..dah la lawa
azie : waaa geng dia sumer lawa2. nak jadi rum8 pun kene lawa
jiha : alaaa
jiha : geng kite sumer single! hahaha
azie : hahaha

betul woh.. geng aku sumer single! korang jangan pikir kitorng tak pandang lelaki ok! macam lah aku taktau dalam pale korang tu hehe..yelaa dalam 10 orang, tak ada sorang pun y ada boyfriend! dulu 4 orang ada lah gak.. pastu sorang2 jd single.. ada y tragis gila kisah. aku tak boleh crita. privacy orang! kadang2 ada kawan aku yang mengadu jeles tengok kawan yang lain bahagia tapi bila 1 geng duduk ramai2, perasaan tu mesti hilang. dah tak ada rasa jeles sebab kawan2 1 geng pun sumer single hehe. bagus bagus. lex r.. baru 21 thn.. erk muda lagi ke 21 tu? alaaa bajet muda je lah.. sekarang ramai2 target nak grad dgn 1st class! insyaAllah.. tinggal 2 sem je lagi wehh.. bila lagi nak menikmati student life ni kan.. yelaa bangun tidur pun sejam b4 klas. except kalau kelas tu pukul 2 ptg. masa tu tetiba jadi rajin bangun pagi2 buta hehe. kalau tak ada kelas, lagi aman bahagia terperuk dalam bilik. pergi kelas pun lambat..eh tak..aku tak pergi lambat eh..malam2 stay up siapkan lab reports, assignment semua. lepak bilik kawan sampai rasa taknak balik. selamba je menyusahkan kawan minta air semua hahaha.. pergi kelas sesuka hati je nak pakai apa. kalau tengah rajin nak pakai baju kurung, baguslah.. kalau tengah malas, pakai je jeans dgn tshrt. penah tak perasan aku bleh pakai selipar toilet! nasib selipar toilet aku tu lawa hahaha..study hard bila lagi bberapa hari nak exam.. bagus bagus.
bila kerja nanti? jangan harap boleh berkasih sayang dengan tilam empuk tu lama2.. pas subuh sure dah kena bangun! kerja dari 8 pg till 5 ptg.. adusss tak best nye..alaa esok pun aku akan melalui waktu2 itu.. nak pergi lambat boleh? jangan harap lah jiha..nampaknya aku kena menikmati 2 sem ni lagi puas2 walaupun life as final year student tak seindah mimpi, tak seindah yang diharapkan.. orang lain final year lepak habis.. tapi course aku? duduk lab je lah.. mengadap project. bak kata senior, kadang2 kena bermalam kat lab! weekend dihabiskan kat lab! adusss...!
oh ok2.. dah tak nak bebel lagi..

No comments: