Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Sunday, May 24, 2009

jieha versi terkini...

morning! hehe since praktikal ni, weekend pun aku bangun awal..
oh ye, wani, azie! aku dah berjaya naikkan 2kg sepanjang minggu ni!! hehe jangan tak caye tau!


haa...kan aku dah cakap badan aku dah berisi..better la dari dulu kan..oops katil kat belakang tu tengah sepah hehe...


ni aku tengah berusaha habiskan buku ni..tebal woo..ni tentang misteri yakjuj & makjuj.. kalau tak suka sejarah, tak digalakkan baca..hehe

ni kat tempat kerja..hehe kantoi buka facebook..

4 comments:

citramaya said...

waahhh mcm x caye je! ko nmpak brisi sket la.
tp..aku rase naek sem dpan berat ko trn blk r..haha :P

jieha said...

eh apehal lak?
melainkan kalu aku tgh frust, turun la kot brt aku..tp rasenye tak ade sbb utk aku frust kan...

waniey_sakura said...

wah.. dh naik eh brt
wani jer xnaik2 lg..
wani n intan bwk bkl tiap2 ari.. rjin x ktorg... hehehe..sbnrny intan yg rjin msk pg2, so ak pon jd rjin r... hahaha...

jieha said...

wani: bgs2..smlm dr phang dah visit kitorang..