Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Sunday, August 23, 2009

cinta yang sempurna

macam mana nak hadapi bila kita lihat orang yang selama ni kita sayang jadi milik orang lain?

mesti kita akan terbayang, dia akan layan orang lain sama macam dia layan kita dulu..pujuk rayu dia dah beralih pada orang lain...gurauan dia, pandangan mata dia, merajuk dia, manja dia...

takut nya nak hadapi kalau suatu hari nanti kita terpaksa lalui nya juga..waktu tu tetap akan tiba dan kita hanya dapat lihat kegembiraan dia dari jauh sahaja..niat dia untuk bercinta selepas kahwin amatlah dikagumi..tapi..perasaan cemburu tetap ada..

semoga kita mendapat pasangan yang terbaik buat diri kita..yang dapat bimbing ke arah yang benar..

1 comment:

shah_ariel said...

ayat sedey je..huhu..
jgn cedey2..aku kan.ade..hahaha