Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Friday, September 11, 2009

perempuan beremosi BUKAN lambat matang

letih dengan emosi yang sentiasa berubah mengikut situasi. biasalah perempuan kan sangat beremosi..ke sebab tak matang?? oh tidak..ianya disebabkan saya seorang perempuan.ecececeh

bila banyak assignment, kita jadi tensi mengejar masa tapi dalam mengejar masa asyik terfikir bila lah dapat tidur dengan aman, bila lah dapat tengok movie yang beratur menunggu dalam lappy mengharap kita mengadap berjam2..

bila tak dapat sesuatu yang kita kehendaki, mula lah muncung panjang sedepa sampai boleh buat gantung hanger..rasa sedih je..

bila kecewa dengan orang yang kita sayang, serba serbi yang kita buat tak kena. sikit2 click folder yang penuh gambar dia, tatap puas2 walaupun sedih..tapi makan tetap kenyang sebab makan sikit je dah kenyang, tak larat nak habiskan makanan walaupun nasi sesenduk je. mandi tetap juga basah..rasanya lagi habis kuyup sebab lagi rasa nak mandi lama2. tidur pun tetap lena sebab tidur lepas nangis mata melekat habis sampai bangun pagi pun mata susah nak buka heeee =))

bila kena marah, mula lah down semacam je..terus mengurung diri dalam bilik. rasa nak jerit sepuas2nya..muka pun ketat je..jumpa orang pun sangat la susah nak senyum..

bila ada orang cari pasal dengan kita, muka berkerut seribu..eceh macam kaca retak seribu..hmm ok tak ada kena mengena =p

tapi bila kita nampak seseorang yang pernah kita minat or yang memang kita sayang, or yang sewaktu dengan nya, senang je senyum sampai telinga..seharian senyum. tetiba je jadi ramah dengan semua orang, gila baik sedekah senyuman dengan sesiapa yang kita jumpa.. tu baru nampak dia..kalau lah dia ajak keluar, sure berseri2 je muka sampai kalah seri pengatin baru. ouh tetiba?? perasan orang nak ajak keluar..ok minat je.kalau dapat dia pun rasanya taknak lah..minat tak sama dengan sayang..lagipun bertepuk sebelah tangan je pun heeee =) ok cakap dah mula berbelit..mentang2 ternampak dia tadi..hehe

nota kaki: i sayang dia..dah hampir 4 tahun kenal tapi kesudahannya tak pasti..

*cerita ini tidak memfokuskan pada 1 orang..i mean minat dan sayang adalah berbeza. dan minat hanyalah seperti minat terhadap artis..minat pandang je lah...

4 comments:

muiz said...

ala..
kalo betul2 minat pe slhnye..
just go for him la

dekteen said...

mari2 menjadi followerku

hehehe :)

faiqah said...

"mentang2 ternampak dia tadi..hehe"
ooh....sape ni???hehehe...

*menyibok lagi..aiyooo...mmg aku ni mami jarum btol..hahahah

jieha said...

fa: laju je ko eh kalu bab2 nk tau gosip org.. sah2 mami jarum.. naya aku..haha