Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Saturday, October 3, 2009

FULLSTOP!

aku jatuh cinta dengan lagu ini..

serious lirik dia, melodi dia memang tip top..

ada kena mengena dengan aku gak lagu ni..

aku dah tak larat nak pujuk perasaan sendiri..

tapi aku tahu aku dah makin tabah..dah immune..


warkah

Takkan lagi aku menunggu
Kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
Puasku mengharapkan dirimu
Seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
Diriku mahu kau tahu
Pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
Seperti yang aku kenali dulu
Setiaku menantikan dirimu
Seperti setianya terhadap diriku


Tapiku melepaskan mu
Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu
Cinta yang takkan pernah ada..


nota kaki: teringat dulu my mom penah pesan..lepas sembahyang jangan lupa doa dapat jodoh yang terbaik.tapi aku gelak sebab masa tu aku baru form 5.. rupanya memang itulah pesanan yang sepatutnya aku buat, aku amalkan..

No comments: