Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Monday, October 19, 2009

macam mana nak jadi pelahap??

saya nak naikkan berat badan

nak sanggaaaattt...

tapi

dah berapa hari tak ada selera nak makan

kat rumah nak tak nak kena lah makan sebab mama dah masak, jamah pun jadi lah.. and mama pun memang risau sangat bab2 makan ni sebab masa tu saya tak sihat

bila dah balik UPM, makan adalah perkara terakhir yang saya akan fikir.

memang lah lapar tapi tekak tak boleh terima..

ni saya tengah lunch. pukul 3.55 petang. makan maggi tom yam. tapi tekak saya tetap tak boleh terima

ni yang rasa makin malas nak pergi dinner nanti. bukan ada selera pun.

1 comment:

Adam Aimi Arit said...

kena makan gain weight macam nih.. hehe~ ambil vit la dik.. baru kuat n selera makan.. jadi la followers akak, balik try resipi akak yer.. huhu