Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Sunday, October 18, 2009

saya sayang statistics, statistics sayang saya

mood nak study, buat assignment semua belum nak datang..aduhai masih rindu pada family membuak2..

dah lah masa type entry ni orang floor bawah aku tengah masak apa entah..Ya Allah sedapnya bau dia.. tadi macam ada bau kuih tart..sekarang bau macam masak gulai.. isk apa lah aku nak makan untuk malam ni? siang tadi makan roti dengan buah je..

oh ok..sebenarnya bukan nak cerita pasal tu.. nak cakap yang aku tengah ngadap assignment statistics. terkial-kial aku baca soalan dia

"eh ini topic yang mana?"

haha hambik kaw... dah 3 tutorial tak buat mana nak faham concept. padan muka!!! sampai topic yang mana pun tak tahu!! ini memang dah kes sangat teruk ok! padahal final dah dekat sangat..

memang ada niat nak study betul2 for statistics... kata nak dapat A untuk statistics ni so kena lah semangat study, faham kan tutorial + assignment.

masalahnya, tak ada semangat langsung sekarang ni...!!! tolong!!!!



kita tak kalah bila berada di bawah
tapi kita kalah bila kita tak bangun semula

No comments: