Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Monday, December 21, 2009

Biarkan Aku Bangkit Sendiri



jiwa cuba memujuk, menenangkan hati yang semakin parah
kaki nak berlari sejauh mungkin
terus melangkah dalam hujan yang semakin lebat
berlari dan berlari menjejak hujung dunia
biarkan pada mata2 yang memandang
biarkan dengan kata2 sinis mereka

jatuh
tersungkur
memang tiada siapa yang peduli
puas gagahkan diri untuk bangkit
meniarap
merangkak
bertatih
namun aku tersungkur lagi
mereka hanya memandang
simpati tiada gunanya

tiada siapa yang boleh dipersalahkan
kerna
ini hidupku
ini perjalanan hidupku
biarkanlah aku terus begini
kerna aku yakin
aku pasti mampu melangkah dengan senyuman kejayaan


*aku jatuh tidak bermakna aku kalah
*aku menangis tidak bermakna aku lemah

nota kaki: aku yakin dengan aturan perjalanan hidupku yang ditentukan oleh DIA