Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Friday, February 19, 2010

Mood Buat Assignment Bermaharajelala

dah bape kali aku asyik cerita pasal life as final year student? ye memang dah banyak kali aku bebel, mengeluh macam2 lah. tapi tetap nak cerita lagi. boleh?? hahaha

2 bulan je lagi kaki aku dapat jejak bumi upm ni, badan aku dapat golek2 atas katil kolej 6 ni.. sedih? buat masa sekarang tak sedih pun. cuma tak sabar. serious tak sabar.

siapa nak hidup dekat kolej masa orang lain seronok melepak dekat rumah? terpaksa duduk mengadap assignment and thesis di malam hari. siang hidup aku berubah dengan berkawan dengan segala jenis bacteria di lab. oh ye, ini bukan keluhan. tapi sebenarnya aku rasa aku dah besar sebab dah jadi final year student and dapat rasa masam-manis-pahit-tawar kehidupan ini. hahaha dah lah..memang aku poyo.

aku tak kisah life macam tu tapi yang buat aku tertekan sebab due date untuk submission macam2 jenis assignment beratur menunggu aku. dalam masa terdekat kena hantar masterplan, then kena hantar 3 chapters for my thesis dalam minggu yang sama. oh lepas tu kena mengadap buku and lecture notes untuk preparation test 2. lagi buat aku tertekan bila presentation untuk project aku adalah dalam minggu exam! apakah? memang tak ada simpati langsung. and and and..aku tak siap pun lagi project tu. so macam mana aku nak buat abstract yang kena submit tak lama lagi?

tak pasal2 nanti project ke mana, abstract ke mana, test 2 pun sama ikut melayang2. macam mana aku nak manage time betul2 ni (nampak tak kebodohan aku cakap pasal manage time tapi sekarang tengah update blog? konon tak ada masa tapi untuk fb dan blog sentiasa ada =_=)

ok aku berazam untuk manage masa aku sebaik mungkin. aku nak score betul2 untuk test 2 and nak project aku berjalan lancar! ^_^

nota kaki: aku nak cakap sesuatu tapi terpaksa pendam.

nota kaki 2: aku nak balik johor selalu boleh? hehehehe

No comments: