Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Wednesday, July 7, 2010

Takut dengan bunyi guruh, takut dengan ribut. Yes, some people akan cakap 'mengada2nya' 'penakut' etc etc..

Tapi mereka tak tahu hakikat sebenar orang yang mengalaminya..

Saya memang sangat takut. Rasa macam nak gugur jantung ni.

Hari tu masa ribut saya sorang2 je kat rumah. Saya beranikan diri round satu rumah untuk lock semua pintu and tutup semua tingkap. Saya duduk bilik sorang2, senyap2.

Tapi badan saya menggigil. Betul2 takut. Saya tutup pintu bilik and lock kan terus. Paksa diri untuk lelapkan mata walaupun kepala dah pening sebab dah tidur lama sangat.

Saya takut. Sangat takut. Saya keluar bilik bila dah pasti ribut dah berhenti. itu pun pukul 11.30 am.

Saya tahu ramai yang pandang sinis dengan orang yang penakut. Biarlah..mereka tak rasa..

No comments: