Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Friday, May 8, 2009

pelbagai kejutan

ni baru lepas buat analisis sample kat lab.. tengah tunggu lunch hour! haha hari ni lunch hour lama sikit. jumaat kan..pagi tadi sampai awal. Alhamdulillah dapat elak traffic jam. tapi nak bangun pagi tadi susah sangat. macam tak larat gila. drive gi kerja pun macam mamai2 je lagi hehe..

ni baru je dapat mesej dari kawan sekolah rendah. ada kawan kitorang baru je kembali ke Rahmatullah. nama arwah Shahrul Nizam. al Fatihah buat arwah.. semoga arwah ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Amin..

tadi penat buat kerja, pergi pantry jap. ada 2 orang staf kat situ. sorang aku panggil dia Tuk. sorang lagi cik Diman. Sambil minum2 kat situ, berbual lah dengan diorang. tetiba Tuk tanya "kalau awak pilih lelaki, awak pilih duit ke cinta?" terkejut beruk aku kat situ. nasib tak tersembur air teh tu. isk apa aku nak jawab ni..? nak tau apa yang keluar dari mulut aku? "isk tuk ni..geli r dengar soalan camni.." haha aku sendiri terkejut aku boleh cakap camtu. ape lagi ketawa besar lah Cik Diman tu..pastu aku jawab lah ikut rasional aku..perbualan kitorang sampai buat perbandingan cinta zaman dulu dengan sekarang..pastu kes Roslin Hashim plak.. aku lebih banyak senyap je lah..tak minat wohhh nak layan topik camni.. dah tak larat nak layan, aku blah gi sambung kerja..

ok2..nak keluar makan..lapar betul ni..

No comments: