Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Thursday, December 30, 2010

Khairul Fahmi junior Iker Casillas!!

Haihhhh..sekarang semua perempuan dah cair dengan Fahmi..tapi memang terbaik lah budak Fahmi ni. dah ala-ala Iker Casillas dah cara dia main.

seronok kot semua orang, Malaysia menang. sampai boleh dengar penyokong yang duduk kat kedai makan yang jauhnya hampir 1 km dari rumah terpekik terlolong menyanyi sampai 1 pagi. semangat kesukanan betul. sepatutnya kerajaan sponsor diorang ni ramai2 pergi sokong kat Indonesia. hebat diorang sampai aku nak tidur pun tak boleh -__-"

dan, esok jadi public holoiday! aku tak tahu lah happy ke tak.. bosan kot terperap kat rumah 3 hari. nak berjalan poket kering! hehehehe

p/s: apa perasaan zaquan adha tengok bola final semalam dengan hari tu? mesti jealous sebab tetiba safee menyerlah gila. haha

2 comments:

man yusoef said...

hahahahah..sengal la ko jieha..haha..iker casillas tu!!!..world cup la lepas ni Malaysia

waniey_sakura said...

jieha... ko borink ke... dtg r cnie.. ak pon borink gk weken2 nie... nk kua xde duit... huhuhu...