Bagaimana Kami Boleh Bantu Anda

Nama Anda
Email
No. Telefon
Anda berminat untuk Turun berat badan
Naik berat badan
Improve kesihatan
Tambah tenaga
Improve Skin
Jana pendapatan tambahan
Bila waktu sesuai untuk hubungi anda 8am-12pm
12pm-6pm
6pm-11pm
Bandar anda berada

Get your own free form like this one.

Wednesday, March 30, 2011

kisah air kelapa

harini pergi lunch dengan sorang technician..

lepas makan kari kambing dekat mamak,dia tanya

"lu nak minum air kepala?"

"air apa??"

"kepala!!"

"hhaaa? kelapa lah!"

"ooo..yelah2 kelapa"

tersenyum aku dengan apek sorang ni..

dia bawak aku pergi gerai jual air kelapa, parking tepi jalan, bukak tingkap kereta je..

"bagi air kepala 2!"

"air kelapa lahhh!!!"

aku dah tergelak..selang 2, 3 minit mesti aku kenakan dia..

"ni air apa?"

"kepala"

"hishhh kelapa lah..kepala yang ini" sambil tunjuk kepala sendiri

setiap kali tanya pun, mesti dia cakap air kepala..penat aku gelak guling2

dah sampai ofis pun aku tanya lagi..memang tak sudah2 dengan air kepala dia. lantak lah..setidak-tidaknya boleh buat aku gelak ;p

kesudahannya aku rasa nak termuntah. dah lah makan nasi dengan kari kambing. tambah lagi dengan air kelapa sebijik. keras dah perut aku!

No comments: